Poppen Workshop

Ontdek de kunst van poppen maken tijdens onze workshop & creëer een unieke pop die een speciale plek in het hart van je kind zal veroveren!

*Spelen met poppen verbindt kinderen wereldwijd*

Al eeuwenlang creëren mensen over de hele wereld poppen voor hun kinderen. Deze handgemaakte poppen, vervaardigd uit natuurlijke en warme materialen, zijn meer dan speelgoed. Ze zijn een uiting van liefde en zorgzaamheid. In de antroposofie worden poppen gezien als essentieel voor de gezonde ontwikkeling van het kind. Ze stimuleren de verbeelding en helpen bij het vormen van een gezonde zintuiglijke waarneming en bij de ik-ontwikkeling. Een zorgvuldig gemaakte pop, gevuld met natuurlijke materialen zoals wol, straalt warmte uit en neemt de geur van het kind en zijn thuis op, waardoor elk pop een unieke verbondenheid met het kind biedt. De aandacht en liefde van de maker en de warme materialen maken van deze poppen een groots geschenk voor elk kind.

Kriebels om ook een handgemaakte pop te creëren?

Onder deskundige & gepassioneerde begeleiding van speltherapeut Sylvie Lemmens, leer je in 4 sfeervolle avonden hoe je met eigen handen een unieke pop maakt!"

Van harte welkom in het knus atelier

van Spelpraktijk De Oever in Neeroeteren!

Reserveer alvast je plekje!

Bijdrage voor 4 avonden:

*90 euro voor de deskundige begeleiding